  • Data: 2021-05-17 18:59:58
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Pierwsze pytanie: w jaki sposób się rozlicza z tego dochodu?
    > A pytanie drugie: czy wiesz jaki będzie schemat płacenia
    > zapowiedzianej składki zdrowotnej od dochodu?
    > Bo wydaje mi się, że obowiązkową zdrowotną płaciło
    > wiele osób nawet jeśli nie mieli żadnego dochodu
    > lub dochód niewielki a teraz wyszło by, że nie muszą
    > nic płacić, bo nie ma dochodu i okazało by się, że kasy jednak nie ma
    > więcej. Dlatego podejrzewam, że zapis będzie taki,
    > że płacimy minimalnie tyle co teraz a jak ktoś ma dochód
    > to dodatkowo więcej.

    Pobawmy sie:
    ryczałt (jak tu ustalic dochód o którym mowili... :)))
    zasady ogolne
    liniowy

    Ile sie płaci to jedno - pytanie ile mozna odliczyc.
    No i co z ta kwota wolna? Bedzie dla wszystkich czy tak samo jak z 8
    tysiacami - okaze sie ze tylko dla tych co prawie nie pracuja?

    A co z osobami ktore pracuja na etacie i do tego prowadza DG?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz