  • Data: 2021-05-18 17:59:57
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik TomN n...@i...dyndnxs.invalid ...

    > Pierwsze słyszę, ale nawet jakby, to będzie jak zawsze, czyli
    > miliony mieszkań, miliony elektrycznych samochodów, a pinokiu nos
    > sie wydłuża i za chwilę już go nie będzię

    Nie tylko ja tak wywnioskowałem:
    Za GrandThorton
    Polski Ład a działalność gospodarcza
    W trakcie sobotniej konferencji skoncentrowano się przede wszystkim na
    prezentacji wpływu planowanych zmian na sytuację osób zatrudnionych
    oraz emerytów i rencistów. Wbrew pozorom, istotnych zmian powinni
    spodziewać się również przedsiębiorcy.

    Mogłoby się wydawać, że z perspektywy przedsiębiorców niewiele się
    zmienia albo jest to wręcz zmiana korzystna. Pozostać ma podatek
    liniowy, nie ma zapowiedzi zmian w zakresie daniny solidarnościowej,
    nie ma też zapowiedzi zmian co do ZUS dla przedsiębiorców. Choć nie
    padło to wprost, pośrednio można wnioskować, że kwota wolna będzie
    również dla przedsiębiorców, być może również tych korzystających z
    podatku liniowego co byłoby również nowością bowiem obecnie wybór
    podatku liniowego oznacza automatycznie brak kwoty wolnej. Kwota wolna
    dla podatku liniowego wydaje się, że na ten moment jest jednym ze
    znaków zapytania.

    > No koszty były w okolicach przychodu, więc dochód wynosił mniej
    > niż zdrowotne, więc nie odliczyłeś, bo nie było od czego...

    Przepraszam ale kto jak gdzie i od kiedy?
    O czym ty piszesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece