  • Data: 2005-03-04 18:42:17
    Temat: Re: Odliczenie w PIT za Internet dla 2 osob
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Black Peter <b...@w...pf.pl> wrote:

    > Chyba zle kombinujesz... patrz moj post wyzej. Nie mozna odliczac tych
    > samych wydatkow.

    Też mi się wydaje że to byłoby za dobrze, ale jak czytam stanowisko MF
    to już sam nie jestem pewien (z tekstu nie wynika jasno, że nie można):

    "każdy z rozliczających się wspólnie małżonków dokonuje odliczenia
    odrębnie, od uzyskanego przez siebie dochodu"

    "każdy z podatników ma prawo do ulgi, do wysokości przysługującego limitu"

    Mogliby to napisać jaśniej, bo może to taka polityka prorodzinna? ;)
    "każdy ... dokonuje odliczenia ODRĘBNIE ..." - ?

    > Ponosisz koszt miesiecznie za internet 61zl czyli jedno

    To nie ja, ja ponoszę 249 zł za DSL na firmę, a małżeństwo to sąsiedzi :)

    Marek