  • Data: 2004-12-09 13:47:15
    Temat: Re: Opony zimowe - czy to koszt?
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jaki sposob owe opoy moga SLUZYC uzyskaniu przychodu ?
    Tenże podatnik sie nie rozpierdoli na drzewie!! No, może nie od razu.

    > GDYBY opony sie zuzyly tez trzebaby kupic nowe, ale
    > na razie sa i sluza, tylkonie tak, dobrze jak zimowe..
    A mozna wtedy zimowki?

    > Bo paliwoe - wiadomo - sluzy w tens posob, pozwala jezdzic ALE sie spala
    > i ciagle trzeba kupowac nowe..
    Ale dopiero jak się skończy - zgodnie z powyższym nie wolno Ci
    go kupić, jeśli choć kropla Ci została? Pchasz swoje auko na stację
    za każdym razem jak chcesz zatankować?
    Bo jeśli można w pół baku, to dlaczego nie można wpół zuzycia opon???

    Teraz odwrócę. Kupiłem auto z zimówkami, to zgodnie z postem
    Bogusława nie moge kupić letnich, zanim obecne się nie zużyją.
    Mało tego - jeśli ktos udowodni, że letnie są lepsze niż zimowe,
    to mnie oskarżą o ulepszenie.
    Czy należy więc cały rok jeździć na zimówkach??
    I jaki ma w tym interes skarbówka, skoro co roku kupuję
    świerzuśki komplet zimówek (bo poprzednie lata nie wytrzymały)
    i oczywiście zgodnie z obowiązującym prawem wrzucam w koszty.

    Paranoja, nie prawo!