  • Data: 2002-11-27 22:52:44
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Nov 2002, Piotr Sadowski wrote:
    [...do ola...]
    >+ zapraszam Cie wiec do lektury

    Wiesz co ? Najpierw myślałem że po prostu "nie trafiłeś"
    w grupę itp. Ale...chyba w wynikach badań nt. umiejętności
    zrozumienia tekstu pisanego (np. o odpowiedzi POD, cięciu
    cytatów, tematyce grupy itd) jest jakiś element prawdy :]
    O zrozumieniu tekstów popularnonaukowych (czytaj: jak działa
    POLSPAM) już nie mówię... :]
    [...]
    >+ mysle ze jak sobie poczytasz dojdziesz do wniosku ze
    >+ rozmowa tutaj nie jest apamem

    Acha, nie mam pojęcia co to są "podatki". Przyjąłem
    i nie będę dyskutował.

    >+ Użytkownik "olo" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...i trzydzieści parę linijek cytatu...]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (podatnik, skądinąd)