eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od odsetek od oszczednosci, czy od dochodu z oszczednosci? (dlugie) › Re: Podatek od odsetek od oszczednosci, czy od dochodu z oszczednosci? (dlugie)
  • Data: 2002-05-03 21:12:36
    Temat: Re: Podatek od odsetek od oszczednosci, czy od dochodu z oszczednosci? (dlugie)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 May 2002, inkoguto wrote:
    [...]
    >+ Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał [...]
    >+ > bzdura
    >+
    >+ Z mojego, czy twojego, czy biologicznego, [...X^n powodów...]
    >+ Czy chciałeś napisać, [...i*j wersji...]
    >+ Czy chciałeś napisać, że normalne pasożyty niszczą do końca nie dając nic w
    >+ zamian???

    Sądzę że to ostatnie - i ma rację.
    Przykłady: ameby, bakterie gorączki krwotocznej (dla ludzi),
    parę owadów które skutecznie (=śmiertelnie) wyżera inne owady
    od srodka [...dopisać...]
    Jeśli byłeś łaskaw pominąc mój poprzedni post: to większymi
    literami:
    *pomyliłeś pasożytnictwo z symbiozą*.
    Owszem, są pasożyty które umiarkowanie źrąc nosiciela
    *średnio* lepiej na tym wychodzą - np. pchły - ale *dla
    niektórych* (egzemplarzy) takie "oględne" traktowanie
    nosiciela jest *tragiczne* :> (wydrapie i utopi !).

    A poza tym to z (twoim) tonem i formą nikt (na razie)
    nie dyskutował - poza właśnie "wykładnią językową" :)

    A OT (pt. "biologia") niezły :) !

    Pozdrowienia, Gotfryd