  • Data: 2002-05-04 09:39:54
    Temat: Re: Podatki i symbioza
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0205032315400.2922-100000@irys.st
    anpol.com.pl...
    > VAT jest *wyjątkowo* mocno "niepomijalny" :>

    O podatki to jakiś czas temu głośno krzyczał UPR. Ale do społeczeństwa to
    nie przemówiło.

    > *urzędową* wycenę "cosia" należy wsadzić [censored] bo
    > dla państwa korzystniej jest Z-X...
    Niestety tak jest. I nie wiem jak to zmienic.

    > cytowane: coś tak nieco ponad 3/4 społeczeństwa uznaje że
    > drobne kradzieże *należy tolerować* !
    > Niepotrzenie ubierasz w piękne słówka :(, niestety.

    Polityk nie kłamie - najwyżej "mija się z prawdą"
    Nie jest skorumpowany -...
    Takich pięknych frazesów, usprawiedliwień mamy mnóstwo.

    > Posty o ludziach którzy zbierali na starość właśnie odkładając
    > w banku widywałem wielokroć. I dla nich różnica w poborze
    > podatku od dochodu lub przychodu jest *kolosalna*.

    Toż oni powinni być za jak nawiekszymi odsetkami bankowymi. Miller a za nim
    RPP działą na ich niekorzyść. Obniżka odsetek, to mniej na później, mniej
    podatku od odsetek na dziś
    > Moją opinię możesz sprawdzić googlem: któryś z cesarzy A-W
    [...]> tekst ustawy. Jak nie - nie podpisywał :> (i słusznie)

    Ale nasi władcy nie są tacy mili. Armia ludzi dba o to, aby ustawy i
    rozporządzenia były zagmatwane. Prawnicy dzięki temu mają z czego żyć.

    > Patrz wyżej: niestety jest. Nie tylko na "symbiozę" ale
    > regularne przestępstwo :(
    > I ja, tu, teraz - tego nie zmienię; co chciałeś usłyszeć ?

    Ja to wiem, wszyscy(?) to wiedzą.
    Kali ukraść krowę -dobrze. Kalemu ukraść krowę - źle.:-)
    Może w poniedziałek, jak ludzie wrócą z "łykendu" znajdzie się jakiś
    mecenas, który mnie zbluzga:-))
    I przekona mnie, że człowiek to wspaniała istota.
    Bo ja zaczynam tracić szacunek do siebie i otoczenia.

    > Czy ty pisałeś że chciałbyś systemu szwedzkiego ? (przypomnę

    Nie !. Ja obecnie chciałbym systemu rosyjskiego. Liniowo 13% dla swoich
    obywateli, więcej dla obcych.