  • Data: 2004-02-19 02:38:50
    Temat: Re: Proszę pomóżcie mi !!!!!
    Od: ala <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jesli w ciagu pół roku od.smierci ojca nie zrzekłes sie praw do spadku, to musisz
    zapłacic podatek od tego spadku.
    Jednak jesli w tym mieszkaniu będacym przedmiotem spadku mieszkasz pow 5 lat i nie
    masz zamiaru powyzszego sprzedać - wystąp do swojego urzedu Skarbowego z
    oświadczeniem, że jestes osoba która:
    - zamieszkuje (nie musi byc meldunku) w powyższym lokalu,
    - że w ciągu pięciu lat nie spzredaż tego majątku.
    Wtedy taki podatek zapłacisz naparwdę nieduzy.

    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>