  • Data: 2021-03-09 11:43:02
    Temat: Re: Samokontrola JPK
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-09 o 08:46, Eneuel pisze:

    > Co wówczas, gdy kupuję żarówkę do samochodu ciężarowego?

    Wprawdzie ta odpowiedź jest nie na temat, bo nadal jest ta żarówka
    wydatkiem eksploatacyjnym niezależnie czy jest numer rejestracyjny na
    fakturze czy nie :-). Ale odpowiedź ta mnie satysfakcjonuje. Wskazuje na
    moje ograniczone jedynie do samochodów osobowych myślenie.
    Wówczas jest pełne odliczenie. OK- wszystko jasne. Nie wpadłem na pomysł,
    że można tak sobie zamieszać.

    PS
    Kiedyś płacąc kartą za paliwo i różne inne niekosztowe wydatki
    też pokomplikowałem dowodzenie, że paliwo jest zapłacone,
    bo kwota z karty nie pasowała do faktury.