  • Data: 2004-08-25 08:13:18
    Temat: Re: Sprzęt komputerowy i kontrola z UKS
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Gotfryd,

    Wednesday, August 25, 2004, 1:32:47 AM, you wrote:

    > wKF: "ulepszenia" tak. IMHO nie wolno używać niechcący tego słowa
    > w odniesieniu do "urządzeń peryferyjnych których dołączenie NIE
    > JEST ulepszeniem"... !

    To czym?

    > IM*H*O wręcz nie wolno w ten sposób ulepszyć (a więc i podwyższyć
    > WP) ST...

    To jest _powszechna_ praktyka kontrolujących...

    > Hm... "kup pan cegłę"...

    Ale jak mam się bronić?

    > Moment, moment. To są dwie *różne* rzeczy: amortyzacja jednorazowa
    > i "wrzucenie w koszt" ! (co innego jest podstawą wpisu do KPiR,
    > IMO oczywiście :))

    Wiedziałem, że się ktoś tego czepi. Pod względem formalnym - co
    innego. Faktycznie - efekt jest ten sam - wylądowało w kosztach w
    kwocie zakupu, jednorazowo.
    I nie KPiR (pisałem wcześniej o rozwaleniu zatwierdzonego bilansu).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl