  • Data: 2008-04-13 06:23:57
    Temat: Re: Tylko detal
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Inni przesyłają tylko kurierem - mają pozawierane umowy i żadne krzyki
    > i płacze nie przekonają ich, żeby poszli na pocztę.

    Tu akurat się nie dziwię.

    Przy odpowiednim wolumenie przesyłek i dostatecznych zdolnościach
    negocjacyjnych spokojnie można zejść do poziomu 12-15 plz (brutto) za
    *ubezpieczoną* przesyłkę, po którą kurier przyjeżdża do firmy.

    Znajdź mi *konkurencyjną* ofertę, która uwzględni również koszt pracy
    związanej z logistyką przesyłek.

    Już nie mówiąc o rekompensacie za stres wynikający z organizacji pracy i
    pseudo-procedur pocztowych.

    Dla tego przykładu na "mojej" poczcie nie chcieli przyjmować potwierdzeń
    nadania wydrukowanych na drukarce i identycznych co do treści z
    oryginalnym, pocztowym.

    Do czasu "zjebki" jaką zrobiłem z tego powodu. Teraz już nie ma z tym
    problemu (choć proces "uczenia" pocztowca trzeba powtarzać w cyklu
    mniej-więcej 3 miesięcznym).

    Piotrek