  • Data: 2003-09-25 15:43:03
    Temat: Re: VAT 7 - pytanie
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Mirek" <a...@m...pl> napisal w wiadomosci
    news:bkutp0$b10$2@inews.gazeta.pl...

    > Ech, nie wiem jak ja to liczylem :-)
    > Oczywiscie powinno byc 110 zl
    > Ale dalej pytanie moje jest aktualne.
    ---------------------------------------
    Ja proponuje tez idz do Skarbówki bo to jest tylko gdybanie .Raczej nie jest
    to wezwanie o nielogicznoc Vat naliczonego bo jest zupelnie noramalny Vat w
    stawce 7 telefony budowlanka i inne i nie dziwe równiz do skarbowego obawiam
    sie ze gdzies wpisalaes nie ta rubryczke lub niepodpisales moze blad w nipie
    lub cos w tym stylu .Ty w swoim pytaniu juz popelniles blad wyliczyles do
    500 -22% vat 44 a nie 110 równiez licznie od zakupów jesli 22 % 1500 x 22
    jest 330 a nie 300 jak podajesz .Nie zebym byla zlosliwa ale z wytykami ale
    ja sama czesto popelniam bledy i wiem ze jak ktos cos pisze ze nie tak to
    zdarza sie ze jednak wlanelam jakas glupote.Wiec proponuje spojrz jeszcze
    dobrze na swoja deklaracji moze cos znajdziesz z bledem .Co do nowych
    deklaracji to chyba juz za lipiec powinny byc nowe ale nie sadze zeby bylo
    zbrodnia wysylka na starej jakis rewolucyjnych zmian w/g mnie nie ma.
    Wiola