  • Data: 2005-09-13 19:49:09
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty a korekta PIT5
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Sep 2005, Justyna Iwańska wrote:

    > Zadam bardzo laickie pytanie:
    > Czy mogę wpisać w KPiR w miesiąc sierpień fakturę z lipca (bo o te miesiące
    > chodzi)? Nikt mi za to głowy nie urwie?

    1. poszukaj w archiwum postów Maddy na ten temat. Od zawsze się
    zgadzam z owym stanowiskiem :)
    2. u mnie kontrola ze dwa takie koszty przyuważyła, było coś w rodzaju
    "acha, wpisał z poprzedniego miesiąca" (i to były f-ry ewidentnie
    o miesiąc później wpisane, choć na niewysokie kwoty) i tyle.
    F-ry "telefoniczne" notorycznie księguję na ten miesiąc co VAT,
    (czyli później jeśli termin płatności jest na początku następnego
    m-ca), za wyjątkiem przełomu roku :)

    Ale za *twoją* głowę wolałbym nie ręczyć... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)