  • Data: 2005-09-13 22:07:19
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty a korekta PIT5
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości ...
    > 1. poszukaj w archiwum postów Maddy na ten temat. Od zawsze się
    > zgadzam z owym stanowiskiem :)

    dawno nie zaglądałem ale jakoś "nasza" Maddy ucichła ?
    (z innej beczki... kiedyś była "Orka" i też jej nie ma...
    ale najważniejsze że Ty jesteś ! i to bez wazeliny...)

    > 2. u mnie kontrola ze dwa takie koszty przyuważyła, było coś w rodzaju
    > "acha, wpisał z poprzedniego miesiąca" (i to były f-ry ewidentnie
    > o miesiąc później wpisane, choć na niewysokie kwoty) i tyle.

    koszty poniesione w roku podatkowym ?
    "acha"... tylko to mogli zrobić, IMHO nawet jak koszt był ze
    stycznia a wpisałeś w grudniu...

    pozdr. Darek SP2BZW