  • Data: 2002-11-06 09:00:00
    Temat: Re: ZUS, DRA - problem...
    Od: "Jacek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Mozna skladac deklaracje z gory (elektronicznie tez)( tak mi wyjasniono w
    > ZUSie gdy jechalem w polowie czerwca na wakacje i nie moglem zlozyc
    > deklaracji czerwcowej w lipcu) trzeba dac jednak rzeczywista date
    > wypelnienia.
    > Najbezpieczniej chyba zlozyc zalegle deklaracje samemu (pewnie wczesniej
    czy
    > pozniej balagan troche sie zmniejszy i dopatrza sie braku deklaracji).
    > Pozdrawiam Krzysztof Magiera

    Ja dostałem wezwanie bo zapłaciłem za dużo 10 gr i Bardzo Grzeczna Pani
    w ZUSie poprosiła o praktycznie wszystkie deklaracje z roku 2000. Ponieważ
    miałem tylko niektóre (jak się zmieniała stawka) więc musiałem złożyć
    wszystkie jeszcze raz i jest ok. Wydrukowałem więć stertę Papieru
    (deklaracje
    z mumerem 2) i złożyłem normalnie aby mieć pieczątki na kopiach.
    Teraz wysyłam elektronicznie co miesiąc - polcam: szybko, łatkow i
    przyjemnie.
    Pozdrawiam,
    Jacek.