  • Data: 2003-08-20 22:06:48
    Temat: Re: Zakupy do komputera na ST
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Aug 2003, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" [...]
    >+ > On Thu, 24 Jul 2003, towarzysz Vader wrote:
    >+ > [...]
    >+ > >+ Czyli ta listwe mam traktowac jako czesc do kompa.
    >+ > >+ W zwiazku z tym musze
    >+ > >+ ja na EST wciagac? Czy nie. Moze to byc po prostu koszt i tyle?
    >+ >
    >+ > IMHO zewnętrzna listwa zasilająca (filtr itp) nie jest częscią
    >+ > komputera i tyle.
    >+
    >+ A zarowka do samochodu inejest czescia samochodu....

    ...dopóki pozostaje poza samochodem - IMHO nie ;)

    >+ > Przecież listwa nie potrzebuje komputera do
    >+ > pracy :) a w przeciwną stronę - tylko o tyle o ile komputer
    >+ > "potrzebuje" np. licznika energii elektrycznej... :)
    >+
    >+ Bo zarowka samochodu dos wiecenia nie potrzebuje - prawda...?

    Prawda :)

    [...]
    >+ > >+ > a w takim przypadku zakupy "sa KOSZTEM".
    >+
    >+ No wlasnie...
    >+ ST jest ZESTAW KOMPUTEROWY i "listwa" moze w sklad zestawu wchodzic
    >+ to jest WOLA PODATNIKA...

    OK. Przyznam że raczej pisałem stronniczo: właśnie pod kątem
    *nie* zaliczenia listwy do "zestawu" :)
    Rzeczywiście, jak ktoś *bardzo* chce zaliczyć listwę do "zestawu"
    to dość trudno mu zabronić: zresztą tak jak z żarówką, zawsze
    może powiedzieć że "na chwilę wyjął" :)

    >+ > >+ Znaczy sie jednak najzwyklejszy koszt. Ale przecierz taki dysk sam nie
    >+ > >+ moze dzialac, wiec jest srodkiem trwalym... cos mi sie juz powoli
    >+ > >+ zaczyna mieszac. :-(
    >+ >
    >+ > "dokupienie" do sumy 3500zł w myśl ustawy jescze ciągle "ulepszeniem"
    >+ > nie jest i możesz traktować jako koszt :)
    >+
    >+ wydatki na ulepszenie powiekszaja wartosci ST jesli nie zostal mimo tych
    >+ wydatkow "ulepszony"
    >+ a ulepszony bylby, gdyby wydatki przekroczyly 3 500 PLN

    ...no to tu nikt nic innego nie pisał :)

    pozdrowienia, Gotfryd