  • Data: 2004-05-31 15:00:10
    Temat: Re: Zasiłek a DG
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 May 2004 15:50:20 +0200, Gotfryd Smolik news naskrobał(a):

    > ...i pewnikiem ma rację. Nie wiem jakie są podstawy prawne (i nie
    > mam w planie rozpoznawania :)) ale w postach padło (ty mianowicie :)
    > AFAIR napisałeś: "nie możesz prowadzić").
    > No to stwierdziłem: *MOŻESZ PROWADZIĆ* (DG !).

    US twierdzi ze na stan aktualny nie moge :D. Ba, dodał ze bez zgłoszenia
    nie zgłosze do zusu. Chyba sie przejde z kompletem dokumnetacji i upewnie
    sie na 100%.

    > Ale formalnie... dowodu przeciwnego nie ma :] a AFAIK ZUS się go
    > domaga (tj. niefigurowania "aktywnego" w ewidencji DG).

    w DG nie wpisuje sie zwieszenia dzialanosci firmy (sprawdzalem) a tylko
    powiadamia ZUS i US ktory mi powiedzial ze nie mam co ich zawiadamiac bo
    jeszcze nie otworzylem - istna paranoja.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl