  • Data: 2003-09-25 17:03:42
    Temat: Re: Zmiana konta ?
    Od: hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

    ###----- w odpowiedzi na list od Mariusz -----###

    > Sa z tym problemy? Kto nie chce uznać takich wyciągów?

    ja ostatnio miałem problem w US - aby zgłosić zmiane nr konta poprosili
    poza odpowiednim drukiem jeszcze umowę z bankiem lub wyciąg (w sumie to
    ciekawe na jakiej podstawie i po co im to), zaniosłem grzecznie wyciąg a
    Pani mnie podsumowała że jeszcze potrzebuje oryginał bo nie ma sobie z
    czym potwierdzić...
    informacji że to co jej wydrukowałem jest oryginałem nie chciała przyjąć
    - kazała mi jechać do banku i tam mi na pewno dadzą...

    gdyby to była jakaś starsza osoba to może bym zrozumiał, że nie wie co
    to bank elektroniczny i internet, ale ta dziewczyna miała z dwadzieścia
    parę lat - ręce opadają...

    > Czyli w takim razie lepiej wybrać zwykły bank?

    bez przesady ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...