  • Data: 2003-09-25 21:14:07
    Temat: Re: Zmiana konta ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Sep 2003, hADeSik wrote:
    [...]
    >+ ja ostatnio miałem problem w US - aby zgłosić zmiane nr konta poprosili
    >+ poza odpowiednim drukiem jeszcze umowę z bankiem

    ...no, niech będzie...

    >+ lub wyciąg

    IMHO głupota, bo wyciąg można komuś dać z powodów różnych.

    >+ (w sumie to ciekawe na jakiej podstawie i po co im to),

    ...było czytać grupę ;)
    Jakoby ma zabezpieczać przed oszustwem w stylu:
    - kupujesz ŚT
    - oszust się dowiaduje i zakłada konto
    - do 25. składasz VAT-7 "ze zwrotem"
    - 25...30 oszust składa PIT-1+PIT-B z twoimi danymi
    i swoim kontem
    - po miesiącu ty przyłazisz, jak to mawiają, "z pyskiem"
    pt. "gdzie jest mój zwrot"...

    W przypadku który był zapodawany (jakaś milionowa kwota)
    i tak by podobnoż nie pomogło, bo oszust nabrał BANK na
    sfałszowane dane. Ale nic to, niech będzie: nie rozumiem
    tylko czy pieczątka na wyciągu ma pełnić rolę "gwaranta"
    czegokolwiek :(
    [...]
    >+ informacji że to co jej wydrukowałem jest oryginałem nie chciała przyjąć
    >+ - kazała mi jechać do banku i tam mi na pewno dadzą...

    ROTFL :)

    [...]
    >+ > Czyli w takim razie lepiej wybrać zwykły bank?
    >+
    >+ bez przesady ;-)

    ...takoż uważam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS, mBank, Inteligo :))