  • Data: 2005-06-11 13:44:29
    Temat: Re: jak sprawdzic klienta ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    news:d8ehn9$s8h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > sorry, nie mogłem się powstrzymać :>
    > Rozumiem aluzje, ale widać dla w/w programu jest to różnica.

    Nie ma żadnej różnicy. Wpisz tak, jak wymaga program. NIP ###-###-##-##
    to ten sam NIP, co ##-###-###-##, czy zgoła ##########. Liczą się
    cyferki. Nie pisałem, że program jest doskonały. Zrobiłem go wiele lat
    temu dla siebie i kilku "wtajemniczonych". Potem rozwijałem raczej o
    inne numerki, bo to mi jest potrzebne, niż możliwości wpisywania w
    dowolnej formie, bo ja wiem, że to wszystko jedno. Zresztą później
    popowstawało wiele podobnych programów. Gdy ja pierwszy raz taki moduł
    robiłem gdzieś w 1997 roku, to było jakieś tam novum i wielu oszustów
    kredytowych poszło przy jego pomocy siedzieć. Teraz, to już wiedza jest
    dość powszechna, a podobnych programów, czy stron multum.

    Nie chciało mi się sprawdzać, który w sieci kalkulator nie daje błędów i
    dla tego podałem adres tego mojego. Pewnie inne też są dobre, a może i
    lepsze i inaczej kreseczki w nich wstawiać można - nie neguję tego. Tego
    mojego jestem w miarę pewien co do rezultatów, bo moduł NIP-u powstał w
    1997 roku i od tego czasu wszelkie błędy raczej pousuwałem. Zresztą już
    dokładnie nie pamiętam bo kodu w tym module nie zmieniałem pewnie z 5
    lat.