  • Data: 2004-10-27 15:27:23
    Temat: Re: kontrola z urzędu skarbowego
    Od: "livia" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Leszek" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
    >news:clm465$ql2$1@atlantis.news.tp i.pl...
    >spytać.... -a
    >
    >Wow -- aż mnie zmroziło. To mój rejon.

    >Doradztwo Podatkowe "Delta" Graczykowej?
    >Powiedz którego biura należy unikać.

    Pani księgowej widocznie mylą sie firmy, które obsługuje. To często się zdaża.
    Szczególnie gdy księgowy bardziej kocha rachunkowość od jakieś tam KPiR.
    Wszystko w tedy sprowadza do wspólnego mianownika

    A jeśli chodzi o sprawdzanie stanu kasy, to słyszałam, że takie kontrole są
    przeprowadzane w celu złąpania na goracym uczynku osób, które nie fiskalizują
    całej sprzedaży.
    Jeśli w kasie jest manko, to nie powinno być sprawy. Gorzej jeśli zostanie
    odkryta superata.

    pozdrawiam Maja
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl