  • Data: 2023-06-08 16:54:56
    Temat: Re: permanentna inwigilacja
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Tuesday, June 6, 2023, 9:14:55 PM, you wrote:

    > Podatek obrotowy oczywiście pamiętam. Mi chodziło o to, że według mojej
    > pamięci on był płacony od każdego obrotu - czyli się kumulował a nie jak
    > Ty napisałeś, że tylko od sprzedaży detalicznej.
    > Ale oczywiście głowy za to nie będę dawał. Ale gdyby był tylko od
    > sprzedaży detalicznej to dlaczego nazywałby się obrotowym.

    Ale ten podatek obejmował stosunkowo niewiele i wcale nie był tak
    wysoki. Nie dotyczył również obrotu z jednostkami ,,uspołecznionymi".
    Jak chcesz dowiedzieć się więcej, czytaj:
    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19720530338

    Przede wszystkim pozbyliśmy się pojęcia ,,uspołecznionych" - VAT
    dotyczy (niemal) wszystkich dużych podmiotów i jest odpisywalny.

    Nieprawda.

    [...]

    --
    Best regards,