  • Data: 2004-02-12 22:21:39
    Temat: Re: pit-37,a KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Feb 2004, Magdalena wrote:

    >+ "mycha02" <n...@p...onet.pl> [...]
    >+ > w 2003 roku bylam zatrudniona w kilku zakladach pracy na czastkowe czesci
    >+ > etatu, a w jednej firmie na caly etat. Otrzymalam pity-11. W firmach,
    [...]
    >+ > koszty uzyskania przychodu ze wszystkich deklaracji pit-11 (wtedy wychodzi
    >+ > ponad 9000zl), czy to ograniczenie do kwoty 2249,21 odnosi sie do lacznej
    >+ > kwoty KUP.
    >+ > Dziekuje za odpowiedzi
    >+ >
    >+ musisz wziąć pod uwagę ograniczenie KUP dla osób pracujących na więcej niż
> [...]

    Prawdę mówiąc to czytając posta zastanawiałem się czy "wieloetatowiec"
    nie ma przypadkiem obowiązku jakiegoś powiadomienia zakładu(ów)
    który wybiera za "primary" tak że tylko JEDEN może odliczać ryczałtowy
    KUP. Może ktoś skomentuje... bo mi się łączny KUP nie podoba.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)