  • Data: 2006-11-16 12:11:01
    Temat: Re: podatek DG - lopatologia
    Od: "Sylwia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "doktorynka" napisała:

    > Bardzo jasno :-) PRoblem jedyny, to taki, ze to bedzie moja pierwsza
    > deklaracja, za pierwszy i, jak dotad, jedyny miesiac DG. I dlatego nie
    > wiem, ile z tej wolnej kwoty wolno mi odliczyc.

    O ile wiem odliczasz całą, ale jeśli nie masz z czego to nie odliczasz
    wcale. PIT-5 nie wysyłasz, podatku nie płacisz. Czekasz na kolejny miesiąc
    (a może i kolejny przy niskich dochodach) aż w końcu masz z czego odliczyć,
    bo podatek przekroczył tą magiczną kwotę.
    Wtedy nasunie Ci się kolejne pytanie - czy wysyłać PIT-5 jeśli podatek jest,
    ale po odliczeniu składki zdrowotnej do zapłaty wychodzi 0 zł. W archiwum
    znajdziesz dużo różnych opinii na ten temat ;-)

    Pozdrawiam, Sylwia