  • Data: 2014-03-20 23:17:14
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    > Urzednik moze nawet bledna decyzja zniszczyc czyjes zycie, i nie
    > poniesie za to konsekwencji.

    Bankowiec też to może (i też on nie poniesie konsekwencji).

    > A co byloby niedoroswinietego jakbys nie musial pracowac dla urzednikow?

    A co strasznego stałoby się jakbyś nie przeinaczał celowo tego co piszę?

    > A ilu jest urzednikow na 1000 mieszkancow i czy jest wiecej czy mniej
    > niz lekarzy na 1000 mieszkancow?

    Nie znalazłem takich danych, więc nie wiem.

    > Nie, wtedy przyslesz urzednika i on sprawiedliwie zadecyduje co robic...

    Urzędnik mógłby np. dobrze promować swój region i przez to próbować przyciągać
    inwestorów. Można też oczywiście liczyć że wszystko "samo się".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl