  • Data: 2003-03-09 11:04:19
    Temat: Re: remanent początkowy, likwidacja - pomocy!!!
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wytłumacz mi jeszcze jedno: działali całe 3 miesiące.
    > Biuro podatkowe *prowadziło im KPiR*. Jak to wyglądało ?
    > I dlaczego w KPiR nie ma wpisu o remanencie początkowym ??
    > FYI: KPiR prowadzę sam. Kiedy pierwszy raz polazłem na konsultację
    > do biura - to pierwsze pytanie które padło brzmiało tak:
    > "a gdzie Pan ma wpis o remanencie początkowym ??" !
    > No comments...

    Wiecie to tak jest jak ktoś chce zaoszczędzić. Prowadziło im biuro ale jakoś
    tak bez odpowiedzialności - tzn. brali pewnie mniej kaski ale na niczym się
    nie podpisywali i do US zgłoszone było że prowadzą we własnym zakresie.
    Z tym remanentem to rzeczywiście doszłam, że 0, tylko nie wiem co z tymi
    urządzeniami które zostały. Chyba trzeba je wykazać na koniec i podatek
    zapłacić?
    Dzięki i pozdrawiam
    Monika