  • Data: 2007-04-30 18:08:18
    Temat: Re: skladka na u. zdrowotne w pit36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> w
    <news:slrnf3c9gv.sba.samotnik@localhost.localdomain>
    :

    > No to zonk, bo ma być 1794 ;-)

    Gdyby zsumować miesiące od grudnia 2005 do listopada 2006, to pewnie prawie
    dokładnie (OIDP to bez 2 groszy, a o zaokrągleniach składek UZ nie
    słyszałem)

    > No chyba, że naprawdę więcej zapłaciłeś, tylko że aby to odliczyć, to
    > powinieneś mieć DRA ze zwiększoną składką.

    Zapłaciłem na te minimalne, ale... Jakoś nie mam zbytniej ochoty zajmować
    sie papierkami więcej niż to konieczne, więc ZUS przygotowuję (awansem) do
    20 (kocham styczeń, bo jest czas do 25 ;>), przelew zlecam na ostatni dzień
    roboczy miesiąca, i w związku z tym grudzień 2005 był w grudniu 2005, to
    samo z 2006 :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]