  • Data: 2004-02-12 08:21:18
    Temat: Re: stypendium doktoranckie - podatek
    Od: "CBM Test" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sklasyfikowany. Wtedy jest horror bo w rozliczenia wtrąca się

    Wielkie dzięki, za informacje, ale powiedzcie co można z tym zrobić i czy w
    ogóle coś....
    Rzecz jest dla mnie dość zadziwiająca, kiedy fizycznie otrzymywałem
    stypendium, nie dokonywałem żadnych odliczeń, nie korzystałem z ulg, bo nie
    była to rzecz opodatkowana, kiedy otrzymałem zwrot, również nie zrobiłem nic
    takiego bo UG nie wysłał mi PIT'a
    więc trochę mnie to wkurza....

    Poradźcie, tłuc się z US, szukać prawnika, czy odpuścić, gra toczy się o
    całkiem nie małą kwotę, bo suma stypendium to ponad 20 tyś, a od podatku
    chcą jeszcze odsetki za zwłokę....

    z góry dziękuję
    Konrad