  • Data: 2005-08-02 14:12:25
    Temat: Re: ulga za net : START
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Aug 2005 13:41:34 +0000, Paszczak napisał(a):

    > Pytanie tylko czy taka faktura na dwa nazwiska jest poprawna.

    Raczej faktura na dwa imiona a jedno nazwisko (najczesciej)
    np. Anna i Jan Kowalscy.

    Wymagam wczesniej oswiadczenia o tresci z grubsza takiej:

    Oswiadczam, iz pozostaje w zwiazku malzenskim z <imie i nazwisko>
    i jednoczesnie prosze o wystawianie faktur VAT za uslugi firmy
    <nazwa firmy> na obojga malzonkow t.j.Pania <dane Pani> oraz Pana
    <dane Pana> Oswiadczam rowniez, iz pomiedzy malzonkami
    nie ma intercyzy majatkowej.

    Czy to wystarcza z mojej strony?

    Andrzej.