  • Data: 2004-09-17 08:29:35
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe - myslales, ze Panstwo robilo Ci prezent - jaki madry i pracowity - a
    > dajmy mu pare groszy :) - po prostu platnik odprowadzal za Ciebie podatek,
    > ale w ciagu roku zarobiles tyle, ze podatek jednak Panstwu nie nalezal
    sie -
    > no to Panstwo go oddawalo...

    ok ok to rozumiem. Konkretnie chodzi mi nie o podatek ktory placi za mnie
    pracodawca. Tylko ponoc jest jakis podatek VAT od umowy. W zaleznosci jak
    jest napisana umowa placi ja osoba wykonujaca prace lub nie.
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/1831,kiedy-umowa
    -zlecenia-bez-podatku-vat.html

    pozdrawiam