  • Data: 2004-09-17 10:47:29
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Sep 2004, Scyzoryk wrote:
    [...]
    >+ ok ok to rozumiem. Konkretnie chodzi mi nie o podatek ktory placi za mnie
    >+ pracodawca.

    Wrrr... zleceniodawca :)

    >+ Tylko ponoc jest jakis podatek VAT od umowy.

    Do 10kEU (40 kzł) w roku przysługuje zwolnienie "niemal" zawsze.
    Z tym że nie wiem czy trzeba *chcieć* zwolnienia czy ma się "somyślnie".
    Może ktoś pamieta...

    >+ W zaleznosci jak
    >+ jest napisana umowa placi ja osoba wykonujaca prace lub nie.

    Prawda. Ustawodawca tak zapisał że nikt nic nie wie :]
    Przejrzyj archiwa grupy (groups.google.pl -> zaawansowane, nazwa
    grupy i hasło "zlecenia VAT" oraz podobne - google nie umie "maskować
    końcówek" !)

    W ustawie jest zapis o "odpowiedzialności zleceniodawcy" (i hasła
    "odpowiedzialność odpowiedzialności" też możesz szukać :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)