  • Data: 2003-06-20 15:00:08
    Temat: Re: wartosc sr.trwalego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Jun 2003, Radosław Popławski wrote:

    >+ <bcsu6n$q44$1@inews.gazeta.pl>, " witek" <w...@N...gazeta.pl>
    >+
    >+ > mam 8 miesieczny samochod. zalozylem DG w maju i wpisalem go jako Sr.Trwaly.
    >+ > Teraz chcialbym go amortyzowac. jak ustalic wartosc na 05.2003??? (wiem ze
    >+ > 20% na 5 lat)
    >+
    >+ A samochód używany pow. 6 miesięcy nie może być amortyzowany ze stawką
    >+ 40% ?

    Czyżby ci jeszcze nie było wiadome iż istnieje kilka osobnych
    definicji "towaru używanego" ? Osobno dla VAT, osobno dla dochodowego...
    Znaczy: to że ktoś sprzedaje "towar używany" i w związku z tym
    jakiś podatek nalicza (lub nie) jak dla "używanego" wcale nie
    znaczy że dla kupującego (i może innego podatku) nadal będzie
    toto "używane"... Takoż vice versa :]

    pozdrowienia, Gotfryd