  • 1. Data: 2004-11-17 18:08:21
    Temat: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Czesc,

    czy spotkaliscie sie gdzies w internecie z darmowym programem do prowadzenia
    srodkow trwalych w firmie? Chodzi mi o prosta tabele z podzieleniem na
    grunty, budynki, urzadzenie etc., ale nie bede grymasil jak macie cokolwiek.
    Mozna w sumie to zrobic w excell`u, ale...

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 2. Data: 2004-11-17 19:53:15
    Temat: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Od: Jędrek <a...@T...onet.pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mozna w sumie to zrobic w excell`u, ale... mi sie nie chce , wole
    wykorzystac kogos

  • 3. Data: 2004-11-17 20:50:00
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > wykorzystac kogos

    Wlasciwe zakonczenie tego zdania powinno brzmiec "ale nie potrafie". Nie
    miales nic do powiedzenia w temacie to po co spamujesz, twoja odpowiedz nic
    nie wniosla poza niepotrzebna zlosliwoscia.

    Plissken

  • 4. Data: 2004-11-17 22:40:37
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > grunty, budynki, urzadzenie etc., ale nie bede grymasil jak macie
    > cokolwiek.
    > Mozna w sumie to zrobic w excell`u, ale...

    Małej Księgowości Rzeczpospolitej masz ST

  • 5. Data: 2004-11-18 10:00:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Małej Księgowości Rzeczpospolitej masz ST

    jest tak darmowy jak programy lefthand ktore otrzymujesz gdy kupisz pismo
    za 30 zeta :)

    P.

  • 6. Data: 2004-11-18 10:37:01
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > jest tak darmowy jak programy lefthand ktore otrzymujesz gdy kupisz pismo
    > za 30 zeta :)

    Nieprawda. Mozna zamówic w Rzczpospolitej chyba za 9 zł (ale nie jestem
    pewien).
    A kupując go z gazeta w np. kiosku to kosztuje tyle co gazeta.
    Left hand jest za darmo bo można go ściągnąć ze strony autorów. A reszta to
    już kwestia podatkowa w tym kraju. Nie myl tych dwóch rzeczy.

  • 7. Data: 2004-11-18 10:44:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nieprawda. Mozna zamówic w Rzczpospolitej chyba za 9 zł (ale nie jestem
    > pewien).

    a 9 zloty przepraszam na ulicy lezy? Skoro jest za 9 zeta to nie jst za
    darmo czyz nie?

    > A kupując go z gazeta w np. kiosku to kosztuje tyle co gazeta.

    :) kupisz pokrowiec na siedzenia za 40 tys. samochod dostaniesz gratis :)

    > Left hand jest za darmo bo można go ściągnąć ze strony autorów.

    ale jest beznadziejny to raz, dwa za darmo jest z reklamami.

    P.

    Ps.
    w ogole te darmowe sa robione na "odpierd.." wiec nie polecam. Nie do tak
    powaznych spraw,
    za zawalenie ktorych mozna nawet do pierdla trafic.

  • 8. Data: 2004-11-18 14:28:12
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a 9 zloty przepraszam na ulicy lezy? Skoro jest za 9 zeta to nie jst za
    > darmo czyz nie?

    Ale jak go kupujesz z gazeta to co wtedy jest gratis? Mysle że dorabiasz
    filozofię. Bo jeśli jest pytanie o darmowy to taki za którego licencję nie
    trzeba płacić.
    Zresztą ten program z Rzeczpospolitej ma relatywnie dobre wsparcie
    techniczne i autorzy odpowiadają szybko i na temat (co jak może wiesz nie
    zawsze zdarza się w przypadku zakupu softu nawet za ciężkie pieniądze).

    > :) kupisz pokrowiec na siedzenia za 40 tys. samochod dostaniesz gratis :)

    Chyba nie trafione. bo w tym przypadku być powinno kupując pokrowce za 40 zł
    auto gratis. To nie gazeta jest do programu tylko program do gazety.

    > ale jest beznadziejny to raz, dwa za darmo jest z reklamami.

    Ja nie oceniam jaki jest tylko że jest i jest za darmo.

    > w ogole te darmowe sa robione na "odpierd.." wiec nie polecam. Nie do tak
    > powaznych spraw, za zawalenie ktorych mozna nawet do pierdla trafic.

    Myślę że się mylisz bo jest cała masa wartościowych darmowych programów (i
    to równiez do powaznych zadań byś nie wyskoczył nam tu np. gg).
    Trochę ozób na tym forum uzywa programu z rzeczpospolitej i jakoś nie
    zauważyłem szczególnie negatywnych opinii. Ale wiesz, jak chcesz ponarzekać
    to da sie to zrobic na wszystko. I na SAP narzekają i na Symfonię i na
    Subiekta (by przelecieć sie po programach i ich cenach całościowo) też a
    wiesz ile kosztują (jak myślę).

  • 9. Data: 2004-11-18 14:37:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale jak go kupujesz z gazeta to co wtedy jest gratis? Mysle że dorabiasz
    > filozofię. Bo jeśli jest pytanie o darmowy to taki za którego licencję
    nie
    > trzeba płacić.

    to taki ktorego nabycie nie wiaze sie z zadnym wydatkiem.
    Taie jest moje zdanie.

> [...]
    > to da sie to zrobic na wszystko. I na SAP narzekają i na Symfonię i na
    > Subiekta (by przelecieć sie po programach i ich cenach całościowo) też a

    wiem ile , jestem dobrze rozeznany w tych sprawach. NIe podoba mi sie
    wieksxzosc z tych programow,
    tworcy wymyslaja sobie nowe zasady rachunkowosci. I teraz taka Zosia
    konczaca powiedzmy jakies studium ksiegowe
    musi sie od nowa uczyc ksiegowosaci pod wzgledem danego programu bo
    inaczej nie ruszy.
    Co z tego ze program ladnie wyglada i ma wsparcie skoro wiekszosc czasu
    sie spedza na studiowanie intrukcji
    (pomoc techniczna)
    niz na ksiegowanie. Takie moje zdanie mam prawo je miec

    pozdrawiam

    P.

  • 10. Data: 2004-11-18 16:13:19
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nie
    >
    > to taki ktorego nabycie nie wiaze sie z zadnym wydatkiem.
    > Taie jest moje zdanie.

    Do firmy nie może być za darmo bo przyjdzie inteligenty inspektor i powie że
    lefthand ma wartość np. IFS i każe zapłacić podatek np. od 60 tys.

    no comments

> [...]
    > sie spedza na studiowanie intrukcji
    > (pomoc techniczna)
    > niz na ksiegowanie. Takie moje zdanie mam prawo je miec

    To nie producenci tworzą zasady rachunkowości a to że tworza swoje
    interfejsy to chyba normalne.
    Zasady sa wszedzie takie same a interfejsu to trzeba się nauczyć i w niego
    wdrożyć nie ma w tym nic dziwnego.
    Czyli co ręcznie prowadzić księgowość? Nie te czasy.
    Oczywiście że masz prawo miec swoje zdanie.