    From: "renosoft" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Date: Thu, 18 Nov 2004 17:13:19 +0100

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cnic41$7e8$1@inews.gazeta.pl...

    > nie
    >
    > to taki ktorego nabycie nie wiaze sie z zadnym wydatkiem.
    > Taie jest moje zdanie.

    Do firmy nie może być za darmo bo przyjdzie inteligenty inspektor i powie że
    lefthand ma wartość np. IFS i każe zapłacić podatek np. od 60 tys.

    no comments

> [...]
    > ponarzekać
    >
    > wiem ile , jestem dobrze rozeznany w tych sprawach. NIe podoba mi sie
    > wieksxzosc z tych programow,
    > tworcy wymyslaja sobie nowe zasady rachunkowosci. I teraz taka Zosia
    > konczaca powiedzmy jakies studium ksiegowe
    > musi sie od nowa uczyc ksiegowosaci pod wzgledem danego programu bo
    > inaczej nie ruszy.
    > Co z tego ze program ladnie wyglada i ma wsparcie skoro wiekszosc czasu
    > sie spedza na studiowanie intrukcji
    > (pomoc techniczna)
    > niz na ksiegowanie. Takie moje zdanie mam prawo je miec

    To nie producenci tworzą zasady rachunkowości a to że tworza swoje
    interfejsy to chyba normalne.
    Zasady sa wszedzie takie same a interfejsu to trzeba się nauczyć i w niego
    wdrożyć nie ma w tym nic dziwnego.
    Czyli co ręcznie prowadzić księgowość? Nie te czasy.
    Oczywiście że masz prawo miec swoje zdanie.