    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Date: Thu, 18 Nov 2004 15:37:42 +0100

    > Ale jak go kupujesz z gazeta to co wtedy jest gratis? Mysle że dorabiasz
    > filozofię. Bo jeśli jest pytanie o darmowy to taki za którego licencję
    nie
    > trzeba płacić.

    to taki ktorego nabycie nie wiaze sie z zadnym wydatkiem.
    Taie jest moje zdanie.

    > Myślę że się mylisz bo jest cała masa wartościowych darmowych programów
    (i
    > to równiez do powaznych zadań byś nie wyskoczył nam tu np. gg).
    > Trochę ozób na tym forum uzywa programu z rzeczpospolitej i jakoś nie
    > zauważyłem szczególnie negatywnych opinii. Ale wiesz, jak chcesz
    ponarzekać
    > to da sie to zrobic na wszystko. I na SAP narzekają i na Symfonię i na
    > Subiekta (by przelecieć sie po programach i ich cenach całościowo) też a
    > wiesz ile kosztują (jak myślę).

    wiem ile , jestem dobrze rozeznany w tych sprawach. NIe podoba mi sie
    wieksxzosc z tych programow,
    tworcy wymyslaja sobie nowe zasady rachunkowosci. I teraz taka Zosia
    konczaca powiedzmy jakies studium ksiegowe
    musi sie od nowa uczyc ksiegowosaci pod wzgledem danego programu bo
    inaczej nie ruszy.
    Co z tego ze program ladnie wyglada i ma wsparcie skoro wiekszosc czasu
    sie spedza na studiowanie intrukcji
    (pomoc techniczna)
    niz na ksiegowanie. Takie moje zdanie mam prawo je miec

    pozdrawiam

    P.