    From: "renosoft" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Date: Thu, 18 Nov 2004 15:28:12 +0100

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cnhue7$468$1@inews.gazeta.pl...

    > a 9 zloty przepraszam na ulicy lezy? Skoro jest za 9 zeta to nie jst za
    > darmo czyz nie?

    Ale jak go kupujesz z gazeta to co wtedy jest gratis? Mysle że dorabiasz
    filozofię. Bo jeśli jest pytanie o darmowy to taki za którego licencję nie
    trzeba płacić.
    Zresztą ten program z Rzeczpospolitej ma relatywnie dobre wsparcie
    techniczne i autorzy odpowiadają szybko i na temat (co jak może wiesz nie
    zawsze zdarza się w przypadku zakupu softu nawet za ciężkie pieniądze).

    > :) kupisz pokrowiec na siedzenia za 40 tys. samochod dostaniesz gratis :)

    Chyba nie trafione. bo w tym przypadku być powinno kupując pokrowce za 40 zł
    auto gratis. To nie gazeta jest do programu tylko program do gazety.

    > ale jest beznadziejny to raz, dwa za darmo jest z reklamami.

    Ja nie oceniam jaki jest tylko że jest i jest za darmo.

    > w ogole te darmowe sa robione na "odpierd.." wiec nie polecam. Nie do tak
    > powaznych spraw, za zawalenie ktorych mozna nawet do pierdla trafic.

    Myślę że się mylisz bo jest cała masa wartościowych darmowych programów (i
    to równiez do powaznych zadań byś nie wyskoczył nam tu np. gg).
    Trochę ozób na tym forum uzywa programu z rzeczpospolitej i jakoś nie
    zauważyłem szczególnie negatywnych opinii. Ale wiesz, jak chcesz ponarzekać
    to da sie to zrobic na wszystko. I na SAP narzekają i na Symfonię i na
    Subiekta (by przelecieć sie po programach i ich cenach całościowo) też a
    wiesz ile kosztują (jak myślę).