  • 11. Data: 2013-01-08 16:54:38
    Temat: Re: PIT
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    >> a ktore pole?
    >
    > te cztery górne, i te dwa dolne...

    tak samo jak w ubiegłym roku.

    Ale jak wrzucisz gdzies skan tych pitow to ci mniej wiecej powiem co
    gdzie idzie.

  • 12. Data: 2013-01-08 17:34:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > żart, przepraszam.
    >
    > z tego co ja pamiętam z pitów to są cztery pola dotyczące dochodów i
    > jakichś tam kosztów uzyskania dochodów, oraz dwa pola składki emerytalne
    > i zdrowotne... które się sumuje?

    sciagnij sobie program z pity.pl
    dochody i skladki sie "zwykle" sumuje, koszty juz nie, bo są ryczałtowe
    w wielu przypadkach.
    Program ci trochę podpowie, albo wykrzyczy, ze jest zle. wtedy bedziesz
    sobie musial doczytac.

    reszte to do wrozki.
    jak nie wiem czy ta pity z umowy o prace z umowy zlecenia, za caly rok
    czy pol, z jednej miejscowosci czy roznych, czy sie pokrywaja czy nie,
    to szybciej trafie w totka niz zgadne co gdzie masz wpisac.

  • 13. Data: 2013-01-08 17:39:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > pol, z jednej miejscowosci czy roznych, czy sie pokrywaja czy nie, to
    > szybciej trafie w totka niz zgadne co gdzie masz wpisac.

    to to którą dziś nogą wstałem też pewnie ma znaczneie? co za bubel, kto to
    wymyślił, jego magnificencja Belcerowicz?

  • 14. Data: 2013-01-08 17:47:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    niby skąd wiedzieć jak wypełniać PIT? jest jakaś książka? czy jakieś
    sprzedawane za koszmarne pieniądze bublowate normy prawne?

  • 15. Data: 2013-01-08 19:43:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    > to to którą dziś nogą wstałem też pewnie ma znaczneie? co za bubel, kto
    > to wymyślił, jego magnificencja Belcerowicz?

    akurat to ktorą nogą wstałeś nie ma znaczenia.

    ty masz tendencje do narzekania zawsze.
    nawet jakbym ci tego pita do domu przyniosl to bedziesz narzekal, ze
    musisz na znaczek wydac.

  • 16. Data: 2013-01-08 19:44:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > niby skąd wiedzieć jak wypełniać PIT?

    jak jestes chory, to idziesz na studia medyczne?

    zanies to do jakiegos fachowca, to ci policzy.

  • 17. Data: 2013-01-08 19:57:16
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    sory, że odniosłeś takie wrażenie, ja jestem zobowiązany za wyjaśnienia.

  • 18. Data: 2013-01-14 00:22:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kcf152$bkd$1@node1.news.atman.pl...
    > może Ktoś wie jak wypełnić pit gdy jegomość pracował w dwóch firmach i
    > jeszcze był na zasiłku?
    > czy wszystkie pola z PITów należy zsumowac i wpisać do zeznania?

    Sumuje się wszystkie odpowiadające sobie, tylko że w niektórych wypadkach
    są górne granice (na przykład koszty uzyskania przychodu) i jeśli z
    sumowania wyjdzie więcej, to wpisujesz tylko tę maksymalną kwotę.

  • 19. Data: 2013-01-14 16:57:37
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki, za miesiąc dostanę pita z urzędu to zacznę testować...

  • 20. Data: 2013-01-25 17:39:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam pytanie, czy to normalne?
    wpisałem do programu do rozliczania PIT dane z jednej firmy, wyszło mi do
    zwrotu jakieś 200 pln, dodałem dane z drugiego pitu, druga firma - kwota do
    zwrotu zmalała do 100 pln...
    o co chodzi?