  • 1. Data: 2006-04-11 10:24:19
    Temat: Projekt ustaw podatkowych - ale ja.....a :)
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    No comments:
    http://biznes.interia.pl/news?inf=736968

    Nie ma to jak OBNIZYĆ skłądki na FR i .... zwiększyć podstawę
    opodatkowania, co w konsekwencji spowoduje odprowadzenie większegopodatku
    Kto wynyśla takie głupoty - bo kto w to wierzy to raczej wiemy - fani
    dyrektora ojca ;)))))

    --
    Herbi
    11-04-2006 12:22:57

  • 2. Data: 2006-04-11 13:19:59
    Temat: Re: Projekt ustaw podatkowych - ale ja.....a :)
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 4/11/2006 12:24 PM, Użytkownik Herbi napisał:

    > Nie ma to jak OBNIZYĆ skłądki na FR i .... zwiększyć podstawę
    > opodatkowania, co w konsekwencji spowoduje odprowadzenie większegopodatku

    Każde zmniejszenie kosztów automatycznie zwiększa podstawę
    opodatkowania. Co w tym dziwnego?

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2006-04-12 00:27:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Herbi,

    > No comments:
    > http://biznes.interia.pl/news?inf=736968

    A nie lepiej podać link w ten sposób:
    http://portal.interia.pl/xnv/pr.html?inf=736968&IA=I
    &srv=biznes.interia.pl

    > Nie ma to jak OBNIZYĆ skłądki na FR i .... zwiększyć podstawę
    > opodatkowania, co w konsekwencji spowoduje odprowadzenie większegopodatku

    Zmniejszenie składki o 10 PLN zwiększa podatek o 1.90 PLN - 8.10 PLN
    zostaje w kieszeni.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2006-04-14 07:50:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Apr 2006, RoMan Mandziejewicz wrote:

    [...]
    > Zmniejszenie składki o 10 PLN zwiększa podatek o 1.90 PLN - 8.10 PLN
    > zostaje w kieszeni.

    Jesteś pewien że przeczytałeś tekst?

    Oni chcą zwiększyć podstawę opodatkowania, KASUJĄC MOŻLIWOŚĆ ZALICZENIA
    KOSZTÓW przy umowach osobistych!!
    Weź sobie zlecenie, przy którym masz 5000 zł przychodu, 2500 zł kosztów
    i popatrz co ci wyszło :>
    Oczywiście ryczałtowe koszty też (chcą skasować).

    Pomysły "ryczałtu VAT" to niemal żywcem kopia konceptu Centrum Adama
    Smitha (bodaj tak się nazywa), co myślę pisałem swojego czasu (źle
    myślę ;), ale C.A.S. w ogóle chciał wszystko "zryczałtować" co do
    reszty projektu ma się nijak).

    Najwyraźniej do wymyślania podatków dorwał się ktoś "za zasługi"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2006-04-14 07:59:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Apr 2006, Herbi wrote:

    > No comments:
    > http://biznes.interia.pl/news?inf=736968

    ...różności:

    http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/koni
    ec;samozatrudnienia,154,0,152218.html

    Wrócą dyskusje z 2002/2003 roku, co najlepiej zrobić żeby w sposób
    nie dający się podważyć wykluczyć kwalifikację pod "niegospodarcze
    wykonywanie umowy". Tylko że wtedy nikt (z USami na czele) nie próbował
    wykorzystywać wątpliwej treści przepisów do interpretacji którą MF
    chce narzucić (że DG to *nie jest* DG).

    > Kto wynyśla takie głupoty - bo kto w to wierzy to raczej wiemy - fani
    > dyrektora ojca ;)))))

    Problem w tym, że ci co to wymyślają wierzą że robią coś dobrego.
    Na tym tle wychodzi że socjaldemokraci to była oaza świadomości
    ekonomicznej :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)