    From: " autor" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 1 os DG i przyjmowanie platnosci na prywatne konta
    Date: Tue, 11 Nov 2008 11:41:23 +0000 (UTC)

    "Podsumowując, "do przyjmowania wpłat" mamy konto *wykorzystywane do DG*,
    zaś opłacanie podatków to czynność osobista (acz jak sądzę większość
    prowadzących DG płaci je z konta DG, ja zresztą też, bo przeciwwskazan
    nie ma a w razie czynności sprawdzajacych mamy "wszystkie wydruki
    w jednym" i kontami osobistymi chwalić się nie trzeba :P).
    "

    dobra jeszcze raz zapytam, czy od strony prawnej jest dopuszczalne
    przyjmowanie wplat na rozne konta osobiste (nie firmowych) czy nie (moge
    zawsze wszystko przelewac na jedno firmowe), nie pytam co lepiej jest robic (i
    tez odrazu uprzedzam ze z zadnych wynalazkow typu przelewy 24 gdzie pobieraja
    3 % platnosci korzystac mnie bede). Piszesz zawsze duzo na grupie ale to jest
    tak zagmatwane ze czesto nie wiadomo o co chodzi :)
    Jak urzednik bedzie miec problem to dostanie historie konta, o regulamin
    konta nie pytam. Proste pytanie Mozna czy nie , odp tak/nie

    pozdrawiam