  • Data: 2015-12-19 22:47:51
    Temat: Re: Ale o co choooodzi?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-19 o 18:10, ajt pisze:

    > Bo np. rozpocząłeś niedawno DG i nie przewidując na razie
    > kokosów wybrałeś opodatkowanie wg skali. 18% to zawsze trochę mniej,
    > niĹź 19% liniowego.

    A opodatkowanie wg skali (jak się ma np w zanadrzu słabo zarabiającego
    albo niepracującego współmałżonka) to jest 2 x 85000 podstawy
    opodatkowania czyli ponad 11 tys netto/miesięcznie przy podatku 18%
    Jestem ciekaw czy Tristan nie wybrał czasem liniowego i nie wie, że
    oprócz 1% traci jeszcze kwote wolną :-)