  • Data: 2020-01-11 23:53:19
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2020-01-11, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To z ciekawości - na podstawie jakiego przepisu dokonoałeś
    > takiej interpretacji?

    Tylko na podstawie tego artykułu z ordynacji (cytowałem w pierwszym poście)
    Wg mnie po prostu podatnik w zależności od sytuacji może być
    identyfikowany różnymi identyfikatorami. Jak sądzę gdy działalność
    zakończę, to należność z tytułu PIT
    zapłacę przecież już bez wątpliwości na inny mikrorachunek. Nie widzę
    przeciwwskazań, żeby tę rozdzielność zastosować w praktyce wczesniej
    jeśli dochód ma zdefiniowane odrębnie źródło.

    Jeśli są jakieś rozporządzenia odnośnie algorytmu tworzenia
    (czyli tego co robi generator), to nie dotarłem do tego, ale podejrzewam, że
    tam co najwyżej są schematy jak wygenerować a nie idea identyfikacji.