  • Data: 2020-01-12 09:59:59
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > A moim zdaniem jest poprawna.
    > Z tym PCC i mandatem, to zasugerowałem się
    > medialnym bełkotem zamiast pozostać przy czytaniu
    > ustaw. Ale nadal uważam, że jak będę podatnikiem
    > PIT z innego źródła niz działalność, to mogę zapłacić
    > go na mikrorachunek wygenerowany po PESELu.

    A propos mandatu w różnych audycjach słyszałem ze ustawa sobie a
    urzednicy sobie.
    Z ustawy jasno wynika ze wszelkie niepodatkowe naleznosci budzetowe
    płacimy na nasz mikrorachunek.
    Ale kto by sie przejmował ustawa... No i w wyjasnieniach twierdza zeby
    płacic na rachunek w opolu.

    Wniosek - znowu ktos nie pomyslał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.