eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBank interpretuje › Re: Bank interpretuje
  • Data: 2020-02-02 22:38:18
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-02-02 o 21:02, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "cef" 5e36dac5$0$520$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> Po pierwsze jeśli pracujesz z jakimś programem, to przyporządkowuje on
    >> na dzień dobry płatnika do danego US i formatki przelewów robią się
    >> automatycznie.
    >
    > Z jakiegoś powodu nie korzystam z owych formatek -- przygotowuję je poza
    > programem. Mógłbym poprosić pisarzy programowych o pewne (że tak to
    > określę)
    > udogodnienie umożliwiające mi wykorzystywanie ich formatek, ale uznałem,
    > że łatwiej mi drukować moje...
    >
    > Wiele innych druczków czy formatek mam swoich, choć program takowe oferuje.

    W to jestem w stanie uwierzyć.


    >> A po drugie prawdę mówiąc pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że
    >> obsługujące podatników/płatników biuro drukuje jakieś polecenia przelewu.
    >
    > A z jakimi sytuacjami spotykasz się na co dzień?

    Z takimi jak opisałem czyli, że biuro podaje jedynie klientowi
    ile którego podatku zapłacić


    >> Pomijam fakt, że większość pewnie ma dostęp elektroniczny (ostatni
    >
    > Dostęp elektroniczny nie wyklucza użycia papieru.

    W sumie powiedziałbym, że żartujesz, ale widzę czasem kolejki
    do punktów typu "wpłaty i wypłaty" i ludzie tam różne rzeczy płacą
    z użyciem papierowego druku.


    >> przelew papierowy to robiłem chyba 20 lat temu) ale rozumiem, że to
    >> bardziej informacja dla nich a nie kwit dla banku.
    >
    > Kim są ci oni?

    Podmiot domyślny z poprzedniego zdania - oni czyli podatnicy, płatnicy -
    klienci biur rachunkowych

    >> A już w noszenie zleceń do banków za płatnika trudno mi uwierzyć.
    >
    > Wiara wymaga wyrzeczeń... Trudy to chleb powszedni wiary...

    Mimo wszystko nie przyjmuję tego.

    >> Zazwyczaj klient dowiaduje się w biurze telefonicznie lub dostaje
    >> mailem informację:
    >> ZUS tyle, PIT tyle, VAT tyle itp i już zmartwieniem płatnika jest,
    >> żeby sobie przelać tam gdzie trzeba..
    >
    > Moi Klienci mają dostatecznie dużo innych zmartwień.

    Zlecenie takiej czynności akurat Tobie to by było
    dopiero zmartwienie :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1