  • Data: 2008-10-13 10:15:18
    Temat: Re: DG + choroba w rodzinie
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:
    > Nawet jeśli przysługuje, to wg mnie się kompletnie nie opłaca
    > i jest ruchem bezsensownym. Finansowo żadna rekompensata,
    > papierkologia do ZUS, z wielką łaską pewnie coś uznają,
    > okres bezskładkowy za ten czas.
    Sugerujesz, że ubezpieczenie nie ma sensu? To po co ja je płacę? :-)
    Oczywiście, że nie jest to jakaś super rekompensata, ale skoro i tak
    siedzę w domu i zajmuję się dzieckiem (tzn. nic w tym czasie nie
    załatwię, czytaj: nic nie zarobię), chciałbym chociaż dostać te kilkaset
    PLN z ubezpieczenia - tyle mniej więcej wychodziło mi z kilkudniowych
    zwolnień lekarskich. Formalności są przy tym praktycznie żadne.

    > A przecież i tak możesz pomóc żonie bez tych formalności,
    > chyba że masz samozatrudnienie i normalnie u kogoś pracujesz
    > i musisz się stawić, ale to juz inna bajka.
    Oczywiście, że mogę (a nawet muszę) pomóc żonie bez tych formalności :-)
    Sęk w tym, że ja bym chciał (oczywiście jeśli można) właśnie z tymi
    formalnościami :-)

    Maciek