  • Data: 2008-10-13 10:45:08
    Temat: Re: DG + choroba w rodzinie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:

    > Sugerujesz, że ubezpieczenie nie ma sensu? To po co ja je płacę? :-)

    Dla mnie nie ma sensu tego rozliczać w tak błahym przypadku jak opisujesz.
    Ja traktowałem to ubezpieczenie jako polisę na poważniejsze wypadki, jak np
    złamiesz nogę, albo coś gorszego i nie bedziesz mógł prowadzić działalności
    przez
    okres kilku miesięcy np. - bo to nie tylko kwestia prawa do zasiłku, ale też
    mozliwość nieplacenia składek w czasie zwolnienia.