    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Date: Fri, 15 Jun 2007 21:51:30 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 15:33
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0706151525290.4036@athlon64>):

    > Tylko tych ...co najmniej lekkomyślniejszych (żeby kogoś nie obrazić
    > przy okazji ostrzejszym sformułowaniem) klientów.
    > Ci ostrożniejsi zaczynają właśnie od sprawdzania nazwisk.

    Ale dlaczego? Czy np. mój dostawca internetu się jakoś zmieni, jak
    właścicielem zostanie córka obecnego właściciela? Cały czas rozumujesz
    poziomem wypierdków działających osobiście. Większe przedsiębiorstwo ma już
    inne zasady. No pewnie, osoba właściciela miewa znaczenie, ale czasami na
    korzyść, a czasami na niekorzyść.

    Popatrz na Klachu-Klachu SA... Się teraz oficjalnie odcięli od założyciela i
    coś to zmienia w działaniu badziewniatora ich produkcji?

    Teraz nie rozumiem...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/