  • Data: 2004-11-19 11:38:12
    Temat: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Nov 2004, Przemek R. wrote:

    >+ > Do firmy nie może być za darmo bo przyjdzie inteligenty
    >+ > inspektor i powie że
    >+ > lefthand ma wartość np. IFS i każe zapłacić podatek np. od 60 tys.
    >+
    >+ nie moze,

    Sprzeciw !

    1. Może przyjść
    2. Może powiedzieć
    3. Może kazać.

    Co najmniej jeden taki był :>

    >+ jakim niby prawem ?

    ...kaduka... Premia (a moze juz zmienili - znowu cos tam zmieniaja, jest
    chyba w dzisiejszym "moje prawo" w rzepie) jest od "sciagniecia naleznosci"
    a od "zwracania nienaleznie pobranego podatku" jest juz inny fundusz
    niz premia.

    Przecież raban był na cały kraj, a wyrok NSA uznający owe stanowisko
    za bzdurę był chyba jednym z najczęściej cytowanych na grupach
    *nie*prawnopodatkowych wyroków dotyczących podatków :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)