  • 11. Data: 2003-11-21 19:37:38
    Temat: Re: Data na fakturze czy data platnosci?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Barman napisał:

    > Jezeli nie jest to FV MP
    > to wtedy z data wystawienia rachunku
    >
    > Jesli jest w miesciacu wplywu na konto.
    >
    > KI chodzi tu tylko o VAT

    Nie chodzi, bo mówi "odliczyc od dochodu".
    Odliczenie od dochodu oznacza w języku podatkowych lajkoników koszty :-)

    Jeżeli nie, to jestes z takim utęsknieniem wyglądanym grupowym jasnowidzem.

    To moze ja poprosze numery totka na jutro. Tylko na PRIVA!!!

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2003-11-21 21:07:35
    Od: "agata xxxxxxxxxxxx" <a...@W...gazeta.pl>

    Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    > Odpowiedz rowniez jest prosta..
    > To zalezy od tak ogardzaniej przez paniu metody...
    >
    > Boguslaw

    Nie pogardzanej tylko nie rozumianej, a to duza roznica (niektorzy dlatego
    zadaja na tym forum pytania, bo nie wiedza, ale chyba to nie ten adres)

    Czy to oznacza, ze moge wybrac metode,hmm,kasowa lub memorialowa?I co to
    oznacza? Dodam tylko, ze prowadze DG z KPiR.

    Pozdr,A

  • 12. Data: 2003-11-21 21:07:35
    Od: "agata xxxxxxxxxxxx" <a...@W...gazeta.pl>

  • 15. Data: 2003-11-21 21:55:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    co to
    > oznacza? Dodam tylko, ze prowadze DG z KPiR.

    Skoro prowadzisz, to coś już musiałaś wybrać.
    Jak prowadzisz KPiR skoro nie wiesz
    jaką metodę stosujesz?

  • 14. Data: 2003-11-21 21:55:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

  • 16. Data: 2003-11-22 08:19:18
    Od: "agata xxxxxxxxxxxx" <a...@W...gazeta.pl>

    cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Skoro prowadzisz, to coś już musiałaś wybrać.
    > Jak prowadzisz KPiR skoro nie wiesz
    > jaką metodę stosujesz?

    A moze dopiero zaczelam i chce sie czegos dowiedziec? (w dalszym ciagu
    naiwnie wierzac, ze tu jest to mozliwe). Prosilam o odpowiedz (ktora w koncu
    uzyskalam, uff, nie mozna bylo tak od razu?), a nie komentarz.
    Pozdr,A.

  • 17. Data: 2003-11-22 10:07:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > A moze dopiero zaczelam i chce sie czegos dowiedziec?

    I dlatego ponawiając pytanie piszesz tak:
    "Dziekuje za zasady kasowe i memorialowe,
    ale powtorze pytanie..."?

    (w dalszym ciagu
    > naiwnie wierzac, ze tu jest to mozliwe). Prosilam o odpowiedz

    "Dziekuje za zasady kasowe i memorialowe,
    ale powtorze pytanie..."?
    I to się nazywa prośba?

    > nie mozna bylo tak od razu?), a nie komentarz.

    Kilka osób chciało Ci pomóc, ale potrzebowały więcej informacji.
    Ciesz się, że Gotfryd jest "odporny".

  • 18. Data: 2003-11-22 10:43:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Nov 2003, agata xxxxxxxxxxxx wrote:

    >+ cef <c...@i...pl> napisał(a):
    >+
    >+ > Skoro prowadzisz, to coś już musiałaś wybrać.
    [...]
    >+ A moze dopiero zaczelam i chce sie czegos dowiedziec?

    Mhm. Nie, nie mam nic przeciw :), tylko... kolejność taka
    nieprzekonująca ;) - "wezmę i poprowadzę". Tankowiec ? Dobra,
    może być tankowiec. Nic nie szkodzi że pierwszy raz ;)
    Pomyślałaś że sama forma twojego wystąpienia jest wystarczającym
    powodem żeby zacząć się obawiać odpowiedać na pytanie ?
    Zinterpretujesz "bo tak mi się wydaje, wiedzieć nie muszę"
    i na deser jeszcze będziesz mieć pretensje że "tak mi na grupie
    ktoś napisał". Ufff...

    >+ (w dalszym ciagu
    >+ naiwnie wierzac, ze tu jest to mozliwe).

    A było ?
    To zrób coś dla nas. Podaj podstawę prawną dla jednej i drugiej
    formy zaliczania kosztów :)
    Bo jak wyciągniesz argument "na grupie mi powiedzieli"... no to
    jakby to rzec...

    >+ Prosilam o odpowiedz (ktora w koncu uzyskalam, uff,

    Acha.

    >+ nie mozna bylo tak od razu?),

    Widać nie ;) !

    >+ a nie komentarz.

    Yhm... zauważyłaś że to grupa *dyskusyjna* ?
    Ty *masz prawo* (pytać) a reszta *nie ma prawa* (komentować) ? ;)

    >+ Pozdr,A.

    wzjm, Gotfryd

  • 19. Data: 2003-11-22 15:44:53
    Od: "agata xxxxxxxxxxxx" <a...@W...gazeta.pl>

    O rany, ile emocji wzbudzily moje wypowiedzi! A myslalam ,ze to tylko grupa
    dyskusyjna na temat podatkow,itp. Proponuje troche ochlonac.
    Dziekuje za odpowiedz czy przynajmniej wskazowki (tym ktorzy mi jej
    udzielili, tak,tak nawet w wypowiedziach Gotfryda mozna sie czegos doszukac,
    jak sie czlowiek uzbroi w cierpliwosc ;)Za komentarze juz niekoniecznie, bo
    sa zbedne.
    Pozdr,A