  • Data: 2017-07-11 10:06:26
    Temat: Re: Fa nie na tego klienta w maju a JPK
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-11 o 01:07, Kviat pisze:

    > To nie jest argument. W tym kraju trzeba przez miesiące prowadzić debaty
    > i konsultacje, bo społeczeństwo ma problem ze zrozumieniem instrukcji
    > postawienia krzyżyka w kratce w książeczce do głosowania podczas
    > wyborów. Jednego krzyżyka...
    > Kupa ludzi siedzi miesiącami i duma, jak napisać jeszcze wyraźniej:
    > postaw jeden krzyżyk.

    Mnie dziwi, że przez tyle lat nie wydumali aby zastąpić postaw jeden
    krzyżyk przez postaw krzyżyk lub znak V.

    Podejrzewam, że wiele tych nie ważnych głosów to bo zamiast krzyżyka
    ktoś postawił V.

    Jak sobie zapiszę jakiś plan do zrealizowania na kartce to
    zrealizowanych rzeczy nie przekreślam krzyżykiem tylko odfajkowuję
    znakiem V.
    Nie znam ludzi, którzy robią inaczej, ale może nie obracam się w
    środowisku, które tworzy prawo i może oni tak mają to tak zapisali,
    sądząc zwyczaje innych po sobie.

    Jak się człowiek skupia na znalezieniu i wybraniu osoby to potem
    zaznacza i uważa, ze zrobił dobrze. Czy na pewno zawsze pamiętałem, że
    zamiast zaznaczyć wybranego mam go skreślić. Głowy za to nie dam.
    P.G.