    From: Mirek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura z podpisem a przesłana dodatkowo jako PDF
    Date: Thu, 01 Feb 2007 23:50:14 +0100

    Rafal... napisał(a):
    > podpisem, to w razie jakiejś kontroli IMO ty będziesz miał przechlapane,
    > choć może konsekwenci z tego by wielkich nie było, nie wiem nie znam
    > się, bo jeśli kwotowo będa się zgadzać, to chyba nie ma problemu, ale
    > nie sądzę, żeby to przeszło bez echa.

    Hmmm, to kiepsko. Dobrze, że własnie powstrzymałem się od wysyłki.

    Oczywiście chodziło o wysyłkę tej samej faktury tylko w dwóch
    postaciach. Oryginał papierowy z podpisem i PDF pochodzą dokładnie z
    tego samego źródła, programu księgowego, i mają dokładnie ten sam
    wyglądi zawartość (oczywiście kwoty i przedmiot faktury ten sam).
    Wygląda to tak jakby oryginał został wydrukowany dwa razy z tym, że
    jeden egzemplarz dodatkowo został podpisany. Czyli to przestępstwo, tak?

    pzdr